logo-257x75-blauw

Gezocht bestuursleden

Geplaatst op 29-09-2022  -  Categorie: ApneuBulletin

20211207-voorzittershamer

Gezocht: leden voor het bestuur

Actieve patiëntenvereniging

Als lid van de Apneuvereniging ben je lid van een actieve patiëntenvereniging, die er alles aan doet om de belangen van jou en bijna 10.000 andere leden te behartigen. De afgelopen 30 jaar is de vereniging enorm gegroeid. En door die groei kunnen we ook veel invloed uitoefenen op de wereld om ons heen.

Bestuur klaar voor de toekomst maken

De vereniging is in een overgang naar een nieuwe vorm om ook in de toekomst de leden goed te kunnen bedienen. Om ook het bestuur klaar te maken voor deze toekomst komen we graag in contact met mensen die het bestuur komen versterken. Op dit moment bestaat het bestuur uit vier mensen, van wie een heeft aangegeven bij de volgende ALV in het voorjaar te stoppen.

Het streven is om het bestuur minimaal uit vijf leden te laten bestaan. We hebben specifieke aandachtsgebieden in gedachten, maar gezien de overgang naar de nieuwe vorm gaat daar de komende tijd nog wat in schuiven. Belangrijker vinden we dat je enthousiast bent en bij voorkeur ook enige bestuurlijke ervaring hebt.

Interesse?

Heb je interesse, neem dan contact op met Hylke Warners, secretaris van het bestuur via onderstaande knop

secretaris@apneuvereniging.nl